| Dashboard |
- Cintun Amoiyya -
Doa Pasangan/Calon Jodoh **
Friday | 2:41 PM

Assalamualaikum wbt
Olaalalala guys ~

Before, we pray, i need to tell guys that, we should recite this doa every day. InsyaAllah, Allah itu Maha Kuasa yang mengaturkan kita jodoh dunia dan akhirat kita. Jd, berdoalah korang untuk pasangan yg baik, dapat membimbing kita ke arah jalan yg Benar =)

Bismillahirrahmanirrahim...


Ya Rabbul-Ariffin
Tuhanku, Seandainya telah Kau takdirkan dia milikku,
tercipta buatku
Dekatkanlah hatinya dengan hatiku
Tetapkanlah kemesraan antara kami
Agar kebahagiaan ini berkekalan
Ya Muhaimin dan Tuhanku
Seiringkanlah kami mengharungi hidup luas ini
Ke tepian yang sejahtera
Ya Rabbul Fatihin, serta Tuhanku yang Maha Pengasih
Seandainya telah Kau takdirkan dia bukan milikku
Bawalah jauh dia dari pandanganku
Luput dari ingatanku dan peliharalah aku dari kecewa
Ya Rabbul Izzati, serta Tuhan yang Maha Mengerti
Berilah aku kekuatan melontar pandangannya ke dada langit
Hilang bersama senja nan merah dan gelap pekat awan
Agar aku bisa bahagia walau tanpa dirinya
Ya Rabbul Quddus dan Tuhanku
Biar sekuat mana hatiku menyintai nya
Aku pohon agar Tuhanku melenyapkan perasaan ini
Sekiranya dia ditakdirkan bukan milikku
Ya Rahman Ya Rahim
Tapi sekiranya dia ditakdirkan untukku
Ku pohon agar takdir memperkuatkan kasihku padanya
Selagi tidak melebih kasihku pada-Mu

Amin Amin Amin.

Amalkan tau ! Credit to - JejariRuncing.Blogspot

p/s : Ngee, Fall in love. Twitterman :)


Older Post | Newer Post
Amoi Next Door

Emak saya cakap :
muka saya 10% macam abah, 50% macam mak, 40% macam Amoi :)
Facebook | Tumblr
Let's Friend Human

Dah Follow ? Thanks so mash. Sorry sangat guys, kalau nak suruh AMOI follow balik, leave ur message dekat Facebook, Twitter eh. Sure 100% AMOI akan follow balik! Marah sama shoutbox tau. Buat perangai! Okey, Ciao :)
Credits
Fully Editted by: Amoi_Ninie
Skin by : Iezanh Ijan
Best View : Google Chrome