| Dashboard |
- Cintun Amoiyya -
Kalu Lar Binatang2 pung Giler Fesbuk =.='
Friday | 9:17 PM
Kalau binatang ada facebook, agak-agak apa status mereka?

NYAMUK : Baru habis ronda rumah Ajoi… kenyang burp, Alhamdulillah…


CICAK : isteriku tersepit pintu!

...
KUCING BETINA: “Anak I yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I 



sendiri lupa bapaknya siapa.”

AYAM : Kawan2…kalu esok guwe tak update…bererti guwe udah di goreng….I luv u all… 



jangan luper wat kenduri arwah untuk I yaa

NYAMUK: Siot, sekali drug addict gua hantam. Gua positif HIV AIDS… uwaaaaaaa

KUCING: Baru je add awek sebelah umah… keturunan PARSI beb!!!

BABI : Aku bengang btol la...die gi pijak taik kucing tapi nama aku yang


disebutnye...wei bro! len kali siasat dlu la sape yang berak kt depan umah kaw...tension..!!

ITIK:Fulamak! Rupanya ada nama makanan sempena taik aku! Sedap ke??

IKAN.. malasnya nak mandi pagi ni.. sejuk

KAMBING: Hari ini dalam sejarah....Aku mandi wei!!



p/s : bongong tul..perghh~


Older Post | Newer Post
Amoi Next Door

Emak saya cakap :
muka saya 10% macam abah, 50% macam mak, 40% macam Amoi :)
Facebook | Tumblr
Let's Friend Human

Dah Follow ? Thanks so mash. Sorry sangat guys, kalau nak suruh AMOI follow balik, leave ur message dekat Facebook, Twitter eh. Sure 100% AMOI akan follow balik! Marah sama shoutbox tau. Buat perangai! Okey, Ciao :)
Credits
Fully Editted by: Amoi_Ninie
Skin by : Iezanh Ijan
Best View : Google Chrome