| Dashboard |
- Cintun Amoiyya -
Jauhnya awak pergi study . Tinggal saya sesorang !
Monday | 12:07 PM

Assalamualaikum n selamat sejahtera korg!

Banyak gila kan org buat kenduri-kendara. Sampaikan the whole city jammed. Terukk! Kalau korg upah tni suh design baju pengantin pun dah boleh dah ni.. :D

Hari ni, dah masuk 15 hari dah dia pergi KMK. huhh.. Penasaran gila dah aku nih kan? biasala tni tak pernah pun jadi macam ni. Tetiba dah tekene pulak.

Takpe lah. Yg perasaan tuu letak jejauh. Yg penting, saya nak jadi seseorang yang memahami. Firstly, buat-buat tak pape..!

Pastu, radio Era ni pun satu. Macam tahu-tahu je kita tengah macam ni, diorg pi mainkan lagu Selamat Tinggal dari Zizan ft. Dina tuu. Ya Allah, layan sambil merenung jauhlaa kita kat sinih.

Kemarin, untuk menghilangkan rasa bosan di hati, tni ajakla si Sobran and bakal bininya Azra pi beli baju dekat KB Mall. Best gak, hilang sikit rasa rindu n bosan.

Tni pun nak tahu jugak, korang buat apa time cuti-cuti ni? (bagi yg tidak pergi holidayy :)) 

Older Post | Newer Post
Amoi Next Door

Emak saya cakap :
muka saya 10% macam abah, 50% macam mak, 40% macam Amoi :)
Facebook | Tumblr
Let's Friend Human

Dah Follow ? Thanks so mash. Sorry sangat guys, kalau nak suruh AMOI follow balik, leave ur message dekat Facebook, Twitter eh. Sure 100% AMOI akan follow balik! Marah sama shoutbox tau. Buat perangai! Okey, Ciao :)
Credits
Fully Editted by: Amoi_Ninie
Skin by : Iezanh Ijan
Best View : Google Chrome