| Dashboard |
- Cintun Amoiyya -
Hepy Bornday Sahabat ke Syurgaaa :)
Friday | 2:08 PM

Bismillahirramahnirrahimm...

selamat hari jadi, selamat hari jadi..selamat hari jadii...selamat hari jadi..!
sahabat, hari ni...besday awak kan? so, dgn rase spesel nye..saya tulis entry ni untuk awk..

ke hadapan mek tot,

wishes sy untuk awk dan apa yg saya selalu doakan untuk awk ialah :
-smoga awk berjaya di dunia dan akhirat demi membalas segala jasa ibu dan ayah yang tesyang
-smoga awk dipanjangkan umo, dmurahkan rezeki dgn spnjg hidup awk dan smoga sihat sejahtera
 disamping kluarga dan kawan2 yang sentiasa mendorong awk ke arah kebaikan serta kejayaan
-smoga hubungan PERSAHABATAN kita tak kan pernah putus dek masa dan jalan untuk menuju
 kejayaan sesama kita...dan smoga PERSAHABATAN ini jugaa sampaii ke syurgaaaa ...!

keobsesan nya dengan monster yg bernama kuchingggg..~

haa...okeh caner UMMI HUMAIRAH ABDULLAH..doa saya dah merangkumi sume dah tuh..hehe..InsyaAllah makbul, ea syangg.. :)

p/s : hari Isnin lak giliran tni..hureyyyy..dah patbelasss :)


Older Post | Newer Post
Amoi Next Door

Emak saya cakap :
muka saya 10% macam abah, 50% macam mak, 40% macam Amoi :)
Facebook | Tumblr
Let's Friend Human

Dah Follow ? Thanks so mash. Sorry sangat guys, kalau nak suruh AMOI follow balik, leave ur message dekat Facebook, Twitter eh. Sure 100% AMOI akan follow balik! Marah sama shoutbox tau. Buat perangai! Okey, Ciao :)
Credits
Fully Editted by: Amoi_Ninie
Skin by : Iezanh Ijan
Best View : Google Chrome