| Dashboard |
- Cintun Amoiyya -
grr... pong pang pong pangg!! vs d-masiv-rindu setengah mati
Tuesday | 5:39 PM

lalala~ rindu 1/2 matiii..~  ooo

1,2,3..check plis..check! haha..bes tak suara tni? bes? kalah salma tuukan? haha..tak de laa..suara cam nobita adelaa...citt...

today, im hepyyyy! rasa cam nak masuk wad bahagia jehh...korang nk tolong temankan tak? haha...(ketawa jahattt + sakit mentall..) nak tahu tak kenape im heppyyyy todayy?

yeahlaa...nak betunang hari ni? hah??? BERTUNANG?? haha..no wayy laa..buat apa nak bertunang kalau dah kawiinn laa...ayoyo..u niii kann..

hmmm...SALMA menang MENTOR kan? hmm..ekceli, dia memang layak menang dari yg 2 org lagi tuu..sbb suara dy unik..harap dia dapat bawak diri laa sebagai johan mentor lepas ni kan?

hari nii..no topik to talk..just nk hepy sorang2 jeh..cih..jahat gak bunyi..taklaa, now im hepy..tapi, kejap lagi tak tau laa kan..entah2, tengok citer melody terus sedih lakk...yang pengantin remaja tadi pun dah jadiikk ngok ngekk...huh..gile gak citer indonn nii...

so, gud luck korang..may Allah bless ur days always keyh..InsyaAllah, :)

nah, dedikasikan lagu ni untuk korang ..

aku ingin engkau ada di sini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah

berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu


aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati

meski tlah lama kita tak bertemu
ku selalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu


aku rindu setengah mati
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu~


d-masiv - rindu 1/2 mati

p/s : bile laa..justin bieber nak kawin nii? tak sabar nak tengok macam mana muke anak dia..ntah2 lagii hensem n cute dari dia tak? macam .... siti nurhaliza keh? hihi :p



Older Post | Newer Post
Amoi Next Door

Emak saya cakap :
muka saya 10% macam abah, 50% macam mak, 40% macam Amoi :)
Facebook | Tumblr
Let's Friend Human

Dah Follow ? Thanks so mash. Sorry sangat guys, kalau nak suruh AMOI follow balik, leave ur message dekat Facebook, Twitter eh. Sure 100% AMOI akan follow balik! Marah sama shoutbox tau. Buat perangai! Okey, Ciao :)
Credits
Fully Editted by: Amoi_Ninie
Skin by : Iezanh Ijan
Best View : Google Chrome